fredag 6 mars 2009

Linda Skugges råttfälla!

Skilsmässa! Bröllop! Delad vårdnad! Advokater! Linda Skugge börjar en av sina krönikor så här: Jag har haft 14 fina år tillsammans med min ex-man. Är det en dödsruna hon börjar på? Så fjuttigt. Jag är tvungen att småskälla när jag läser sånt här. Äktenskap är en kvinnofälla, skriver Skugge. Men vad är inte en fälla? Sitta i en förort till Stockholm med 3 snoriga ungar, är inte det en fälla om något? Det är en riktig råttfälla. Så alla kvinnor, damer, tjejer, tikar, flickor, och allt vad ni nu vill kalla er, se upp för "Linda Skugge-fällan". Den gör er varken lycklig eller få er att må bra. Den får er att bli fast, i fällan. Läs även andra bloggares åsikter om , , , , Tidningen RES + DVD. Klicka här

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra. Jag tycker också hennes motiveringar och eget liv inte precis är något jag vill byta till. Inte är de väl hennes normer som ska gälla för andra?