onsdag 11 mars 2009

Jacko förlänger

Ingen panik. Lugnt i leden. Michael Jackson förlänger sin avskedsturné med 20 extra föreställningar. Förhoppningsvis ska biljetterna också gå till vanliga fans och inte bara till specialinbjudna. Jag vet inte om jag ska gå och det av olika anledningar. För det första vet jag inte var man kan köpa biljetterna. Och hade jag vetat det så är jag inte så säker på vad jag tycker om Jacko. Är han bra eller bara för mycket av det mesta? Läs även andra bloggares åsikter om , , , , Tidningen RES + DVD. Klicka här

5 kommentarer:

Anonym sa...

Han är bra, han är bäst. Kolla på Internet var du kan köpa biljetter. De är nog rätt dyra men säkert värt det.Det är sista gången, tyvärr.

Anonym sa...

Så kul! ösnkade jag hade kunna se honom!

Anonym sa...

För närvarade ar det inte mindre än 43,(ursäkta det var 5 minuter sen) nu är det 45 konserter bokade i O2 arenan (från 08.07 till 12.01 2010) med kapasitet för 20.000 pax per show. Dom tycks lägg till nya datum var 5:e minut och säljer 250 fököps biljetter med din förköpskod till varje show. I morgon 07:00 London tid börjar resten av biljetterna säljas alla 847.500 (hitills, som inte redan har sålts till förköps registrerade) så exklusiviteten i att gå på det evenemanget är ju inte direkt så stor. Jag undrar om dom faktiskt kan sälja all biljetter.

Anonym sa...

Ticketmaster! Min söta syster fick tag på biljetter redan igår.

Nemo sa...

Skulle det finnas några biljetter kvar och skulle jag ha råd, skulle jag ha gått. Tro mig.
Detta är sista konserten,
och varför skulle inte du gillat han?