lördag 20 september 2008

Mitt första brev!!!!!

Idag kom det, mitt första egna brev till bloggen. Hundra hundar vad kul! Jag lovar att besvara alla brev som kommer intassande till mig. Mitt första brev är lite personligt, men jag lägger ändå ut det. Hej Dolores! Bra blogg och rolig. Fortsätt med det. Jag undrar vad du är för ras? Jag har aldrig sett en sån hund som du. Glada skall! Izabel Kära Izabel Vilket fint namn du har. Mina förfäder kom från Katalonien, norra Spanien. Ja, jag har nog lite annan släkt där nu också som jag inte känner till så himla bra. De hör inte när jag skäller och jag hör inte dem, så därför är det svårt med kontakten. Men jag är en Gos d`Atura Catalá. Det stavas så knasigt. Man kan också säga katalansk vallhund. Dolores Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svara du på alla sorters frågor? Om lydnad exempel?

Hund-Dolores sa...

Hej! Jag svarar på alla brev och frågor men då är det bäst du skriver till min e-mail-låda. Det är lättare för mig att sniffa rätt på breven i den lådan. Dolores